torstai 21. tammikuuta 2016

Minileivänpaahdin

Viime keväänä olin kansalaisopiston kurssilla tekemässä pienkodinkoneita. Sieltä muutaman tarvikepussin ostin, mutta en saanut kaikkia valmiksi. Kotitehtävät ovat siis seisseet laatikossa pidemmän aikaa. Sain kuitenkin nyt itseäni niskasta kiinni ja tein yhden niistä pusseista.

Tarkoituksena oli saada valmiiksi leivänpaahdin. 

Olin kuitenkin pahis, enkä käyttänyt kuin muovihylsyn, pahvin ja yhden punaisen helmen. :D

Leivänpaahdin alkoi muodostumaan yllättävän helposti. Maali ja liimat saivat jäädä hetkeksi kuivamaan ennen viimeistelyä.


Leipiä olin tehnyt aikaisemmin muutaman aihion, joten kaivelin ne lokerikosta. Pari niistä mahtui lokosiin ja sitten vähän maalia pintaan, jotta saa sopivan paahtopinnan. 



4 kommenttia:

  1. Oletpa ollut ahkerana, ja saanut aikaiseksi vaikka mitä kaunista! Työsi jälki on huolellista ja taitavaa. Mitä lankaa Hermionen neule on? Ja tiedätkö kertoa, mikä suomalainen nettikauppa (tai muu kauppa) myy decal-vesisiirtopaperia? Olen yrittänyt kysellä ja tutkia netistä, mutta en ole löytänyt ketään. En mielelläni osta ulkomailta, jos suinkin saisin tilattua suomalaiselta toimittajalta. Onko tämä decal-paperi todella niin harvinaislaatuista?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Decal-paperiasia saatiinkin jo hoidettua :) mutta niin neuleissa mulla on sellaista ohutta merinovillalankaa :)

      Poista
    2. ...ja kiitos ihanasta kommentista työjälken suhteen :)

      Poista
  2. Hieno leivänpaahdin ja leivät -Nam!

    VastaaPoista